سه شنبه
۱۴۰۲
اسفند
۲۹
 

ورود به سیستم سما

فراغت از تحصيل PDF چاپ نامه الکترونیک

 

فراغت از تحصيل


دانشجويي كه كليه واحدهاي درسي يكي از دوره هاي كارداني، كارشناسي ناپيوسته و كارشناسي پيوسته را طبق برنامه مصوب و براساس مقررات اين آيين نامه با موفقيت گذرانده باشد فارغ التحصيل آن دوره شناخته مي‌شود.

تبصره 1: تاريخ فراغت از تحصيل روزي است كه آخرين نمره درسي دانشجو توسط استاد به اداره آموزش دانشكده يا دانشگاه تحويل مي‌شود.

تبصره 2: با توجه به تبصره 1 و رعايت دقيق ماده 24 ضرورت دارد، هر دانشگاه در هر نيمسال زمان خاصي رابراي اعلام فراغت از تحصيل دانشجويان تعيين و مقدمات آن را فراهم سازد.

ميانگين كل نمرات دانشجو در پايان دوره تحصيل، بايد حداقل 12 باشد، تا در رشته تحصيلي خود حسب مورد مدرك كارداني يا كارشناسي دريافت كند. در صورتي كه ميانگين نمرات دانشجو از 12 كمتر باشد، چنانچه از نظر طول تحصيل مانعي نداشته باشد مي‌تواند، حداكثر تا 20 واحد درسي از درسهايي را كه با نمره كمتر از 12 قبول شده‌است در يك نيمسال تحصيلي (در دوره كارداني) و 2 نيمسال تحصيلي (در دوره كارشناسي)، مجددا انتخاب و آن درس را تكرار كند تا ميانگين كل خود را جبران نمايد.

در اين صورت نمرات دروس تكراري علاوه بر نمرات قبلي در كارنامه دانشجو ثبت و در محاسبه ميانگين كل نمرات او محسوب مي‌شود.

تبصره 1: دانشجويي كه نتواند يا نخواهد از مقررات مذكور در اين ماده استفاده كند يا علي رغم استفاده از آن نتواند كمبود ميانگين كل نمرات خود را جبران نمايد، درصورتي كه در مقطع كارشناسي يا كارشناسي ارشد پيوسته باشد، براساس ماده 30 مي‌تواند با اخذ مدرك مقطع تحصيلي پايين‌تر فارغ التحصيل شود.

 

 

قابل توجه پذیرفته‌شدگان سال 1402

ضمن تبریک قبولی شما در مقطع کارشناسی ارشد، به اطلاع می‌رساند

ثبت‌نام و تحویل مدارک و انتخاب واحد در روزهای 1402/06/27 لغایت 1402/06/29 انجام خواهد پذیرفت.

خواهشمند است هنگام مراجعه جهت ثبت‌نام اصل مدارک زیر و ۲ سری کپی از هرکدام به همراه داشته باشید:

۱- مدرک کارشناسی و کاردانی (درصورت وجود)

۲- دانشجویان سال آخر در صورت نداشتن مدرک کارشناسی، فرم شماره ۲ به همراه فرم مندرج در صفحه 73 دفترچه شماره یک سازمان سنجش

۳- اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

۴- عکس شش قطعه

۵- مدرک نظام وظیفه و گواهی مربوط برای آقایان

 

اداره آموزش مؤسسه


اطلاعیه امور فرهنگی

به اطلاع می‌رساند دفتر مشاوره مؤسسه هر هفته سه‌شنبه‌ها از ساعت 10:30 لغایت 12:30 فعال و آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان عزیز می‌باشد.

«امور فرهنگی موسسه»

 

قابل توجه ورودی جدید کارشناسی

ضمن تبریک قبولی، به اطلاع می‌رساند مدارک لازم جهت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی به شرح زیر می‌باشد:


۱- مراجعه به سامانه emt.medu.ir و تکمیل فرم های ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی سه سال آخر متوسطه و اخذ کد رهگیری از سامانه فوق

۲- مدارک تحصیلی دوره دیپلم و دو سال ماقبل آن

۳- کارنامه کل دانش آموز

۴- اصل شناسنامه، کارت ملی و کپی آنها

۵- شش قطعه عکس تمام رخ

۶- مدرک نظام وظیفه برای آقایان


جهت دانلود دستورالعمل ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری 1402 سازمان سنجش اینجا کلیک کنید.

جهت ورود به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید.

 

اطلاعیه کارنامه سلامت

قابل توجه دانشجویان عزیز

براساس بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تمامی دانشجویان موظف‌اند از طریق سامانه سجاد جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان اقدام نمایند.

لطفاً در اسرع وقت اقدام نمایید.


جهت مشاهده به سامانه امور دانشجویان (سجاد) اینجا کلیک کنید.

 

«دفتر مشاوره و سلامت موسسه»

 

تبریز-اتوبان پاسداران-روبروی شهرک استانداری-کوی سپهر صادرات-قطعه 398 کدپستی: 5158915515 تلفن: 04133120113 فاکس: 04133120119
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزش عالی الغدیر می‌باشد
No. 398, Sepehr Lane, Standard Street, Valiasr 2, Tabriz-IRAN- Postal code: 5158915515 Phone Number: +98 41 3312 0113