سه شنبه
۱۴۰۲
اسفند
۲۹
 

ورود به سیستم سما

دستوالعمل دريافت و بازپرداخت وام PDF چاپ نامه الکترونیک

دستوالعمل دريافت و بازپرداخت وام به دانشجویان مؤسسات عالی غیردولتی- غیر انتفاعی

1) شرایط عمومی و آموزشی:

1- دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رعایت شئونات دانشجویی

2- دارا بودن اولویت نیاز مالی

3- عدم استفاده از بورس تحصیلی، کمک و یا وام موسسات دیگر

4- در زمان دریافت وام دانشجویی، عدم اشتغال به کاری که مستلزم دریافت اجرت می باشد( به استثنای کار دانشجویی)

5- اخذ حداقل تعداد واحدهای مورد لزوم طبق ضوابط و مقررات آموزشی( دانشجوی تمام وقت)

6- مشروط نبودن دانشجو در دو نیمسال قبل به طور متوالی( برای دانشجویان نیمسال سوم به بعد)


2) مدت مجاز استفاده از وام در طول تحصیل:

1- مقطع کارشناسی حداکثر برای 6 نیمسال اول

2- مقطع کارشناسی ارشد حداکثر برای 3 نیمسال اول

 

3) مبلغ وام شهریه:

1- مقطع کارشناسی حداکثر 3000000ريال برای هر نیمسال

2- مقطع کارشناسی ارشد 6000000ريال الی 11500000ريال برای هر نیمسال

* براساس بودجه اختصاصی و تعداد متقاضیان

 

4) مدارک مورد نیاز:

1- کپی آخرین حکم کارگزینی و فیش حقوقی ضامن

2- کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن و دانشجو

4- پرکردن فرم مشخصات، برگ درخواست وام و تعهد نامه عدم اشتغال به کار

 

5) شرایط و ضوابط بازپرداخت وام:

1- کلیه بدهکاران باید قبل از صدور دفترچه 10% بدهی خود را پرداخت نمایند.

2- دانشجویانی که موفق به اتمام دوره تحصیلی خود شده اند، پس از فراغت از تحصیل موظف به پرداخت کل بدهی به حساب صندوق رفاه و یا اخذ دفترچه اقساط می باشند.تاریخ سررسید اقساط برای دانشجویانی که خدمت نظام وظیغه خود را به پایان رسانده و یا از آن معاف گردیده اند 9 ماه پس از فراغت از تحصیل می باشد.(مدت خدمت نظام وظیفه به زمان مذکور اضافه می شود.)

3- حداکثر مدت زمان اقساط، پنج سال خواهد بود.

4- بدهکاران دارای دفترچه اقساط، می بایست در تاریخ سررسید هر یک از اقساط، به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور مراجعه و مبلغ بدهی خود را به حساب مندرج در فیش واریز و نسخه دوم( رسید مخصوص پرداخت کننده) را تا تسویه حساب نهایی نزد خود نگهداری نمایند. درصورت عدم بازپرداخت به موقع اقساط( سه قسط متوالی) کل بدهی به دین حال تبدیل می گردد و بدهکاران موظف به بازپرداخت کل بدهی به صورت یکجا خواهند بود.

5- صدور و ارسال هر گونه تاییدیه تحصیلی و یا ارسال ریزنمرات و همچنین معرفی به حوزه نظام وظیفه منوط به صدور دفترچه اقساط می باشد و تسلیم اصل مدارک پس از استرداد کل بدهی و انجام تعهدات قانونی دیگر می باشد.

6- دانشجویان انصرافی، تارک تحصیل و اخراجی ملزم به بازپرداخت کامل و یکجای کل وام های دریافتی خود می باشند.

7- دانشجویان علاوه به پرداخت از طریق بانک می توانند با مراجعه به لینک bp.swf.ir نسبت به اطلاع از وضعیت بدهی خود و بازپرداخت آن اقدام نمایند.

8- دانش‌آموختگان پس از پرداخت کل بدهی، می‌بایست از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir درخواست تسویه حساب نمایند.


توجه:

کلیه متقاضیان باید قبل از شروع نیمسال برگ درخواست وام شهریه را برای نیمسال مربوطه تکمیل نمایند.

 

جهت دريافت فرمهاي مربوط به وام شهريه به قسمت فرمهاي امور دانشجويي مراجعه نماييد.

 

 

قابل توجه پذیرفته‌شدگان سال 1402

ضمن تبریک قبولی شما در مقطع کارشناسی ارشد، به اطلاع می‌رساند

ثبت‌نام و تحویل مدارک و انتخاب واحد در روزهای 1402/06/27 لغایت 1402/06/29 انجام خواهد پذیرفت.

خواهشمند است هنگام مراجعه جهت ثبت‌نام اصل مدارک زیر و ۲ سری کپی از هرکدام به همراه داشته باشید:

۱- مدرک کارشناسی و کاردانی (درصورت وجود)

۲- دانشجویان سال آخر در صورت نداشتن مدرک کارشناسی، فرم شماره ۲ به همراه فرم مندرج در صفحه 73 دفترچه شماره یک سازمان سنجش

۳- اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

۴- عکس شش قطعه

۵- مدرک نظام وظیفه و گواهی مربوط برای آقایان

 

اداره آموزش مؤسسه


اطلاعیه امور فرهنگی

به اطلاع می‌رساند دفتر مشاوره مؤسسه هر هفته سه‌شنبه‌ها از ساعت 10:30 لغایت 12:30 فعال و آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان عزیز می‌باشد.

«امور فرهنگی موسسه»

 

قابل توجه ورودی جدید کارشناسی

ضمن تبریک قبولی، به اطلاع می‌رساند مدارک لازم جهت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی به شرح زیر می‌باشد:


۱- مراجعه به سامانه emt.medu.ir و تکمیل فرم های ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی سه سال آخر متوسطه و اخذ کد رهگیری از سامانه فوق

۲- مدارک تحصیلی دوره دیپلم و دو سال ماقبل آن

۳- کارنامه کل دانش آموز

۴- اصل شناسنامه، کارت ملی و کپی آنها

۵- شش قطعه عکس تمام رخ

۶- مدرک نظام وظیفه برای آقایان


جهت دانلود دستورالعمل ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری 1402 سازمان سنجش اینجا کلیک کنید.

جهت ورود به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید.

 

اطلاعیه کارنامه سلامت

قابل توجه دانشجویان عزیز

براساس بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تمامی دانشجویان موظف‌اند از طریق سامانه سجاد جهت تکمیل فرم کارنامه سلامت روان اقدام نمایند.

لطفاً در اسرع وقت اقدام نمایید.


جهت مشاهده به سامانه امور دانشجویان (سجاد) اینجا کلیک کنید.

 

«دفتر مشاوره و سلامت موسسه»

 

تبریز-اتوبان پاسداران-روبروی شهرک استانداری-کوی سپهر صادرات-قطعه 398 کدپستی: 5158915515 تلفن: 04133120113 فاکس: 04133120119
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزش عالی الغدیر می‌باشد
No. 398, Sepehr Lane, Standard Street, Valiasr 2, Tabriz-IRAN- Postal code: 5158915515 Phone Number: +98 41 3312 0113